نماینده مردم نیشابور در مجلس عملکرد دولت سیزدهم بویژه وزارت بهداشت را در مقابله با کرونا بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ بررسی اعداد و ارقام و درصد جمعیت واکسینه شده نشان می دهد که اقدامات درمقابله با این بیماری بسیار خوب بوده است.

عملکرد دولت سیزدهم در مقابله با کرونا بسیار مثبت است

به گزارش قدس آنلاین، احسان اردکانی با بیان اینکه کرونا خسارات زیادی را به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، کسب‌وکارها، آموزش مدارس، دانشگاه‌ها  وارد کرد، افزود: در دوران اوج این بیماری در کشور تعداد فوت‌شدگان و مبتلایان به این بیماری رقم قابل‌توجهی بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه یکی از اقدامات قابل‌توجه دولت سیزدهم به‌ویژه در حوزه سلامت، بهداشت و درمان مواجهه جدی در حوزه پیشگیری و در حوزه درمان بیماران مبتلا به کرونا بود، تصریح کرد: با تدبیر و درایت رییس‌جمهور و همچنین وزیر بهداشت  واکسیناسیون چه در قالب واکسن‌های وارداتی و چه در قالب واکسن‌های تولید داخل در حجم انبوه انجام شد.

ارکانی همچنین گفت: تعداد تلفات و مبتلایان کرونا در کشور روزبه‌روز کاهش چشمگیری یافته است تاحدی که در روز پنج‌شنبه گذشته به‌صورت رسمی اعلام شد که در آن روز آمار فوتی به صفر رسید.

وی در عین حال از مردم خواست که همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و یادآور شد: بیماری کرونا در کشور پایان نیافته است و مردم باتوجه به توصیه های وزارت بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی باید همچنان اصول بهداشتی را رعایت کنند.

بنا به این گزارش، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت روز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.